انتقال این بیماری خطرناک از طریق انگشتان دست مردان!


 

تحقیق جدید نشان می دهد که نسبت طول انگشت سبابه و انگشت انگشتری در مردان می تواند پیش بینی انواع اختلالات مرتبط با موازنه هورمونی مختل شده را امکان پذیر نماید.

ادامه مطلب ...

کدام سریع‌تر قدرت حافظه خود را از دست می‌دهند، مردان یا زنان؟!

 نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد مردان نسبت به زنان قدرت حافظه خود را سریع‌تر از دست می‌دهند. ادامه مطلب ...

سندرم گردن پیامکی!

he3396 دانستنی سندرم گردن پیامکی

 زندگی در دنیای مدرن امروزی مزایای زیادی دارد. همه ما از امکاناتی که وسایل دیجیتالی برای‌مان فراهم کرده‌اند، لذت می‌بریم و با اپلیکیشن‌های تلفن همراه کار می‌کنیم اما در این میان مشکلاتی هم به‌وجود می‌آید که محصول دنیای مدرن است.

ادامه مطلب ...

مصرف این سبزی آهن بدنتان را تامین می کند...

یکی از سبزی‌های اصلی برای تهیه سالاد‌های خوشمزه می‌تواند بشدت برای تامین انواع ویتامین‌ها و حتی رفع کم خونی در افراد موثر باشد

  ادامه مطلب ...

اگر قصد سفر دارید بخوانید...

 

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از ایسنا،‌ به گفته کارشناسان آکادمی غذا و علوم تغذیه در آمریکا، داشتن تغذیه سالم در سفر ضروری است و بنابراین مصرف مواد خوراکی زیر را به افرادی که قصد سفر دارند توصیه می‌کنند:

ادامه مطلب ...

سه اصلی که شما را از بیماری قلبی حفظ می کند!

 

به گزارش سرویس علمی جام نیوز به نقل از ایسنا، دکترهمایون معماری اظهارکرد: از چند دهه گذشته که مردم به سمت زندگی ماشینی و شهری گرایش پیدا کرده‌اند درصد ابتلا به بیماری‌های قلب و عرق افزایش یافته است.

ادامه مطلب ...

بیماریهای دریچه ای قلب(قسمت دوم)

 ادامه بیماریهای دریچه ای قلب!
ادامه مطلب ...

بیماریهای دریچه ای قلب!(قسمت اول)

 آناتومی:
قلب ما یک پمپ عضلانی به ا ندازه تقریبی مشت گره کرده فرد بزرگسال است که کار اصلی آن هدایت خون به همه اعضاء بدن است . قلب چهار حفره داردکه دو حفره آن در قسمت فوقانی قرار داردو خون از طریق وریدها به آنها تخلیه می شوند که به آنها دهلیز گفته می شود . خون موجود در د هلیزها به داخل دو حفره تحتانی خود وارد می شوند که اصطلاحاً بطن نامیده می شوند . ادامه مطلب ...

در هوای آلوده چی زیاد بخوریم؟!

 825118 PhotoA در هوای آلوده چی زیاد بخوریم؟

محقق طب سنتی اعلام کرد:پیاز خام برای رفع ناراحتی‌های ناشی از آشامیدن آب‌های مختلف در هنگام مسافرت و جلوگیری از ناراحتی‌های ناشی از هوای آلوده، مفید است.

حسن اکبری در گفت وگو با خبرنگار بهداشت ودرمان فارس در مورد خواص پیاز گفت: پیاز دارای مقادیر زیادی ویتامین c  ،فیبر، پتاسیم،منگنز،فسفر،ویتامین  B6 و مس است.

ادامه مطلب ...

به ماهی قرمز مستقیما دست نزنید!

hhh381 به ماهی قرمز مستقیما دست نزنید

در هنگام تهیه ماهی قرمز سعی کنید ماهی را انتخاب نمایید که سالم باشد تا دچار مشکلات پوستی و آلرژی نشوید  سعی کنید ماهی قرمزی را تهیه نمایید که ظاهر و تحرک مناسب داشته باشد و فلس آن ریخته نباشد.!

ادامه مطلب ...